[Info] Issue with access to CommCare from Orange Senegal's network

[French below]

We have noticed that some of our users in Senegal are not able to access
CommCare since Friday. The issue is limited to Orange Senegal’s customers
who are not able to access our website (CommCare HQ) or to sync from
CommCare mobile app with our server… We’ve reached out to Orange Senegal
to resolve the issue.

While the problem is getting fixed, we recommend to anyone affected the use
of VPN alternatives, or accessing CommCare from other ISPs (Tigo, Expresso).

We apologize for any inconvenience caused by this situation and we’ll keep
you informed of its resolution.

··· ***********************************************************************************************************************************************

Nous avons remarqué depuis Vendredi dernier qu’il était impossible pour
certains utilisateurs d’accéder à CommCare depuis le Sénégal. Le problème
serait limité aux utilisateurs du réseau Orange Sénégal, qui sont dans
l’incapacité d’accéder au site web, et à synchroniser l’application mobile
CommCare avec notre serveur. Nous avons contacté Orange pour la résolution
du problème.

En attendant que le problème soit résolu , nous suggérons l’utilisation de
solutions de tunnels privés virtuels, ou d’autres FAI (Tigo, Expresso).

Nous nous excusons pour tout désagrément causé par cette situation et nous
vous tiendrons informé de la résolution du problème.

Kelly.